Welcome....

Her şey hakkında her şey.....
Yok Yok....
DUYURU : Yoğun bir döneme girdiğim için haftada bir veya iki yazı yazabiliyorum. Biane....

24 Ağustos 2012 Cuma

Merhaba, Hello, Nihao, Konichiwa ve Annyeong Haseo!!!!!

Merhaba, Hello, Nihao, Konichiwa ve Annyeong Haseo!!!!!


Evet, bloğa en sevdiğim sözlerden biri ile başlamak isterim. Hello Everybody……


Merhaba beni takip etmeye şu saniye başlayan arkadaşlar…. Evet bloğum hayırlı olsun diyorum ve söze önce nedenlerden başlıyorum. Neden blog yazmaya başladım ve nasıl buradayım. Asıl macera 4 yıl öncesine dayanıyor… Ama ben o kadar derine gidip şu psikologların çocukluğunuza inelim önce kısmını geçiyorum.

Kore hayranıyımdır ve bloğu da bu nedenle açtım. Amaç konuşacak ve düşüncelerimi dinleyecek  (tabii ayrıca kısmen de aynı fikirde olacak…) insanlara ulaşmak. Yani sizlere sevgili okuyucular.

Hadi hepimiz biliyoruz ki biz Koreseverleri ancak Koreseverler anlar ve Korecanları günlük hayatta karşılaşmak zor. Koresever olmayan insanlar bazen bize deli gözüyle bakıyorlar ama şuna da değinmeden edemeyeceğim ki Einstein’da bir zamanlar deli gözüyle bakılan bir insan değil miydi??? 

Hepimiz bunu biliyoruz değil mi?? Arkadaşlarımız çekiklere olan ilgimize tuhaf bir gözle bakıyor ve kimseyle konuşamamak en çok içime oturan şey…. (Ben kafamı taktığım bir konuda hep konuşmak isterim de…)
Shinee'den Hello ile başlayalım....
Bu yaz Korecan olarak daha aktifleştiğim bir süreç oldu ve kendimi burda buldum…..

Şimdi bu kadar çene yaptıktan sonra diyorum ben deniz Shin Yoon Hee’den bahsedeyim….
Annyeong Haseo, naneun Shin Yoon Hee. 4-5 yıllık bir korecan ve fantastik dizi-film hastasıyım. Müzik dinlemeyi, dizi-film izlemeyi, kitap okumayı ve Kore’yi nomu nomu nomu nomu seven bir insanım. Her türlü sosyal ağı çok seven ben deniz tweet atmayı ayrı zevkli bulan bi insanım. Kısaca Kore hakkında düşüncelerimi söyleyeyim çünkü malum blog Kore hakkında. Kore dizi tercihlerim de dram, romantik komedi ve tarihi diziler ön plana çıkıyor.(Ki yazacağım konularda bunlardan oluşacak!)

Blog’a gelelim. Blog konu olarak karmaşık olacak gibi geliyor. Düşündüğüm her konu hakkında yazmayı düşünüyorum. Aklıma gelen konuda klavyeme güveneceğim ve sizleri bekliyorum. Okuyucular bloğumun konuları ve yazım sıklığı size bağlı…. Umarım yazılarım hoşunuza gider. Yazılarıma yapacağınız yorumlar benim için çok değerli, yorumlarınızı bekliyorum.
Bu kadar konuştuktan sonra sizi bloğum ile baş başa bırakıyorum…… (Hey, yorumları unutmayın) (Evet, galiba biraz fazla konuştum değil mi?)
Keep Calm and Have Fun……

6 yorum:

  1. Tazecik blogger! Hoşgeldin!!! ^_^ Dediğin gibi bloglar arası sohbetler, dayanışma çok hoş. Birbirimizi anlayabiliyoruz. Ama deli gözüyle bakanlara aldırma derim ben, sabredince elbet buluyorsun Koresever çingular. (Ben kendi şehrimde 5 tane buldum, şaka gibi. :D)
    Umarım uzun yıllar zevkle bloglarsın, bendeniz de Harmony, tanıştığıma memnun oldum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Harmony, bu arada blogunu zevkle okuyorum umarım sende benimkini zevkle okursun :D tanıştığımıza sevindim. Benim de sadece tek çingum Koresever. Ama ben böyle daha bir çok Koresever ile tanışacağımı umarım :D bu arada daha taptaze bir blog kullanıcısıyım yardıma ihtiyacım var!!!! Desteklerinizi bekliyorum :D

      Sil
    2. Çok sevindim, umarım bundan sonra da zevkle okumaya devam edersin. ^_^ Ben de memnun oldum. ^^
      Evet evet çoğalıyoruz, daha niceleriyle tanışacaksın, fighting~! :D
      Elbette yardım ederim, hangi konuda olursa olsun sormaktan çekinme. Yalnız canım bir küçük sorun var ki blogunu blogrollüme ekleyemiyorum, bir bağlantılarını ayarlarını kontrol etmeni rica edebilir miyim? ^^ Desteklerim seninle!!! Diğer çingu ve unnilere de uğrarsan onlar da seni tanırlar. ^^ Görüşmek üzere. :))))

      Sil
    3. Evet, elbette bakarım ama neresini düzeltmem gerekiyor?? tam anlamıyorum daha bu konulardan. Ayrıca bir kaç bloga baktım ama Korecan bloglarından biraz tavsiye alabilir miyim??
      Çoğalıyoruz evet ben de arkadaşlarımı Kore dizileri hakkında bilgi veriyorum daha doğrusu gevezelik ediyorum :) Fighting!!
      Sağol yardımların için ve Görüşmek üzere :)

      Sil
  2. Aramıza hoşgeldin Yoon Hee Shin. :D Blogun hayırlı olsun. :D
    Gerçektende bize deli gözüyle bakıyorlar ve çok çok sinir oluyorum zaten hangimiz sinir olmaz ki...
    Neyse umarım iyi arkadaşlıklar kurarsın ve güzel anılar kazanırsın bu dünyada ve umarım bol bol konuşuruz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Hoi Hoi. Umarım güzel bir blog olur :) Beğendin mi? Umarım beğenmişsindir.
      Daha çok ama çok yeniyim bu yüzden bir çok şey konusunda hiç bir fikrim yok ve okuyucum da yok gibi gözüküyor. Umarım daha geniş alana yayılabilirm. Neyse yardımlarınızı ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz.... :) Görüşmek üzere....

      Sil